DINC / DIN Mexico

Hi guys:

We’ve launched (since january) our Waves Based Project here in Chiapas, Mx. We are glad to be part of Waves Family.

We are commited to help as many startups and different businesses ideas to grow up and develop.

As might you know here in Latinamerica many entrepreneurships do have a lot of creativeness but unfortunately just some projects get succesfull and even less go abroad and achieve global recognitzion.

Our aim is to reach the interest in Southern Mexicans, Central and South American entrepreneurs and build different networking projects with them… And In fact we are making it possible yet.

Our website is here: www.din.mx

And we are attaching an infography here also (spanish version).

Please contact us if you have any question.

Thanks waves developers and all waves friends.

Sincerely,

Mark
DINC CCO

FB_IMG_1521753567086

Some suggestion, if you can translate the image, others who speak english get more info :smiley:
Good luck with the project!

1 Like

Thanks MrTurtle.

Be sure we are working hard everyday, and we are going to take your advice into consideration.

Even though our project is more related with LatinAmerican people we would like to get global recognition so we know the english version of our materials and papers have to be in both languages.

Thanks sincerely for your time to write to us.

Marco Antonio
CCO din.mx

1 Like

Yeah I was also interested just for the info ahhaha.
Anywa up to you guys

Hola Como estan en DINC. Una pregnta ustedes les ayudan a negocios a crear y promover Cyptomonedas?

Tinenes ustedes una Cryptomoneda en Waves?
Actualmente estan trabajando en San Luis Potosi con algun projecto?

Hola Blastdiaz:

Buen día y gusto saludarte. Gracias por tu mensaje.

Es correcto. Estamos promoviendo una Cripto en Waves. Llevamos 9 meses y medio en esta Gran Aventura y Proyecto.

En San Luis Potosí no tenemos ninguno, pero nos encantaría poder hacer alianza con personas.

Dinos, ¿En qué te podemos ayudar? Y si está, en nuestras manos, cuenta con ello.

Saludos cordiales.

Atte.

Marco Antonio Castellanos Domínguez
CCO din.mx

Hola Marco tu proyecto es muy bueno y yo quiero trabajar con tigo ya que pienso que mi proyecto y en tuyo ayudaria mucho la economia Mexicana. te mande un correo, aver cuando hacemos una video llamada algun dia. mira esta es mi pagina www.huastecamxtoken.com y este es mi Telegram https://t.me/HuastecaMXGroup tambien hay un guey que me mando un mensage que quiere promover waves en Mexico por Telegram y necesita un ADMIN chingon le hable de ti.

Quiero que mi proyecto sea el primero de Muchos de Mexico que cambie para bien la economia.

En Mexico y Latino America necesita saver el potencial de Waves

Mira estos ultimos meses e aprendido mucho, pero casi solo, pienso que tu proyecto es chigon y necesario para compartir a todos los Mexicanos la informacion y las posobilidades en Waves para sus proyectos